Motivácia a fitness – ako postupovať?

Dokázali by sme identifikovať to, čo nám bráni v pokroku počas cvičenia? Áno – najčastejšie sú to prekážky a výhovorky, ktoré ľuďom bránia v tom, aby sa držali svojho cvičebného plánu. Ak máte kvalitný tréningový plán a využívate ponuku, ktorú nám dáva online fitnes tréner, vaše výsledky sú v lepších rukách. Stále Vám však môže chýbať podstatná motivácia. Alebo častejšie – môžete ju po čase stratiť.

Motivácia pre cvičenia a determinácia znamená úspech

Čo robiť, aby sme ju získali naspäť a nestratili tak naše ciele úplne?? Ešte predtým, než vôbec začneme byť fyzicky aktívny , predstavujeme si príliš veľa pre a proti. A to nás stojí množstvo úsilia a presviedčanie. Aj keď sa nám podarí nájsť motiváciu k tomu , aby sme začali cvičiť , po menej ako šiestich týždňoch sa takmer dvaja z troch ľudí poddajú negatívnym myšlienkam a dovolí argumentom proti pravidelnému fyzickému cvičenia, aby zvíťazili. Zastavte to!

Najčastejšie výhovorky, ktoré ľudia používajú na to, aby nemuseli byť fyzicky aktívny, alebo aby sa nemuseli držať svojho cvičebného plánu, sú: nedostatok vedomostí ohľadom daného cvičenia, zlá fyzická kondícia, nedostatok motivácie a energie, vyčerpanie, nekvalitné alebo nedostatočné vybavenie, nedostatok opory od rodiny a priateľov, nedostatok peňazí, nedostatok disciplíny a hlavne nedostatok času …

Čas v posilňovni a motivácia

Čítajte tipy na motiváciu na MyBodyManager Fitness Blog-u

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s