Tréning, ktorý Vám zvýši kondičku?

Kondičný cvičebný plán Vám môže zlepšiť kondíciu pre celý rad športov a zároveň maximalizovať výkon počas tréningov aj závodov. Tréningový plán pre ženy na kondíciu je teda ideálny pre športovkyne, ale aj pre ženy, ktoré to myslia s cvičením skutočne vážne. Stalo sa Vám niekedy, že ste prišli do posilňovne či na športovisko a hanbili sa za svoju kondíciu? Prišiel čas to zmeniť – kondičný tréningový plán je tým ideálnym na zmenu. Vymakajte svoje srdce, cievy a kondíciu a ostatné vedľajšie efekty ako je chudnutie prídu samé. A práve na to potrebujete kvalitné tréningové plány!

Zvýšená rýchlosť, sila aj vytrvalosť. Nebolo by úžasné menej sa potiť a vyjsť schody bez problémov na jeden krát? Nemusieť si dávať prestávky medzi nosením nákupu? Celkovo bude Váš život s lepšou kondíciou oveľa kvalitnejší – nie je dôvod váhať, už dnes môžete začať tréning na kondíciu a dať tak poriadne zabrať všetkým svalom aj kardiocievnej sústave.Čo takto Kardio tréning na úrovni heart rate?

Silový a kondičný tréning

Silový tréning pomáha zvýšiť objem svalovej hmoty, ktorá pomáha zlepšiť silu a vytrvalosť. Kardiovaskulárne cvičenia pomáhajú tiež zvýšiť rýchlosť a vytrvalosť, a zároveň zlepšiť zdravie srdca a pľúc. Vykonávajte kardiovaskulárne cvičenie aspoň štyri dni týždenne a výsledky sa časom dostavia. Použite vysoko intenzívny intervalový tréning, alebo HIIT, na aspoň 20 až 30 minút 3-4x denne. HIIT kardio zahŕňa krátku dávku energie, po ktorej sa dobre zotavíte. Vyšťavte telo na maximum.

Posilnenie vašich svalov pomáha zlepšiť rovnováhu, stabilitu a obratnosť. Správna výživa pomáha k dodaniu paliva pre Vaše tréningy a tiež pomáha pri regenerácii svalov. Musíte konzumovať rôzne živiny v ich najprirodzenejšej forme – ryža, ovsené vločky, orechy, hovädzie, kuracie, morčacie, ryby, zelenina, semená, ovocie a nízkotučné mliečne výrobky. Snažte sa držať ďalej od spracovaných potravín, ako je rýchle občerstvenie a mrazené večere, ktoré majú vysoký obsah sodíka, tukov, rafinovaných cukrov a chemických konzervantov.

Chcete začať naozaj seroiózne makať a potrebujete tréning na zlepšenie kondície? Tak potom navštívte tréningový plán na spevnenie tela a zlepšenie kondície od uznávaného online trénera na MyBodyManager

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s