Ako sa zlepšiť na doplnkových cvikoch?

Doplnkové svalové partie sú nemenej dôležité, avšak práve preto, že ich nevidíme, zvykneme ich často zanedbávať. Ako sa teda motivovať k tomu, aby sme naplno odcvičili aj doplnkové svalové partie? Ak sa posilňovaniu venujete niekoľko rokov, musíte vedieť o rozdelení cvikov na hlavné a asistenčné (doplnkové). Vzápätí sa dozviete, v čom je to praktické a aké to má dôsledky. Práve preto by ste mali mať rozumne zostavený tréningový plán online.

Keď si vopred rozškatulkujete cviky do týchto dvoch kategórií, vyplynie vám z toho, aké poradie zastávajú v tréningovom pláne, aký je ich účel a akým spôsobom sa na nich zlepšovať. Niečo vyplynie samo od seba. Každopádne je dobré o tom vedieť a hlavne si to uvedomiť.

Je kofeín a cvičenie správna kombinácia?

Hlavné cviky sú viackĺbové, spravidla technicky náročnejšie a ľahšie u nich navyšujete závažia. Asistenčné cviky skrátka nie sú tými ťahúňmi, keď chcete skokovo zlepšiť svoju výkonnosť (= silu, rýchlosť, dynamiku, atď). Tieto cviky sa naučíte pomerne rýchlo, ale pridávanie závažia sa po čase stane sviatočné záležitosťou.
A o to práve ide – ako inak zlepšovať svoje výkony, keď zvyšovanie závažia neprichádza do úvahy?

Nechajte si zostaviť tréningový plán od odborníkov na http://www.mybodymanager.sk

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s