Kardio tréning a posilňovanie

Kardio tréning je jedna, nemenej dôležitá časť posilňovania, a tou druhou je samotné cvičenie. Ide teda o spojenei dvoch zložiek cvičenia – aeróbna činnosť a samotné posilňovanie. Aeróbna činnost je vykonávaná za pomoci stacionárneho bicyklu, steppera či bežiaceho pásu a podporuje fyzickú kondíciu či spaľovanie tukov. Posilňovanie je už samotný proces formovania svalovej hmoty na našom tele. Tu využívame silový tréning s vyššou intenzitou zaťažovania.

Tým, že spojíme tieto dve aktivity v jednej tréningovej jednotke získame veľmi efektívny nástroj pre formovanie postavy a spaľovanie tukov. Vďaka takémuto tréningu totiž zredukujeme nadbytočný tuk a zachováme aktívnu svalovú hmotu. Prvou časťou efektívneho tréningu je kardio aktivita. Nie je dôležité udržiavať vysoké tempo, základom je udržať štandardnú tepovú frekvenciu pre spaľovanie tukov počas dlhšej doby. Cca 20 až 45 minút zabezpečí maximálne spaľovanie tukových zásob, čo oceníte určite najmä pred letnou sezónou. Základom je teda správna tepová frekvencia pre spaľovanie tukov

Neskôr, keď Vaša výkonnosť vzrastie, môžete aeróbnu aktivitu postupne predlžovať až kým nebudete úplne spokojní s postavou. Po dokonalom rozcvičení konečne nasleduje časť s dvíhaním železa a posilňovaním. Tréningy sa delia na jednotlivé dni – viac už Vám poradí Váš osobný online fitness tréner na MyBodyManager

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s