Tréningový plán pre celé telo

Full-body tréningový plán Vám môže pomôcť a navyše je ľahké napasovať ho do Vášho týždňa. Frekvencia cvičenia sa pohybuje na úrovni 3-4 dní zo siedmych, takže aj ten najzaneprázdnenejší človek musí zvládať trénovať fullbody tréning!

Cable curl

Budovanie svalovej hmoty je o hodinách strávených v posilňovni, však? Jediný správny návod je tráviť deň po dni v posilňovni a trénovať. Roky. Alebo nie?

Osobný tréner pre fitness MyBodyManager

Fullbody tréning je vhodný pre každého, kto nemá príliš veľa času pre posilňovanie. Alebo skúsenosti. Full body tréning pre začiatočníkov je vhodný začiatok, ak to s posilňovaním myslíte vážne. Skutočné precvičenie všetkých potrebných partií pripraví kvalitný základ pre iné špeciálne tréningy. Všetko je to o tom poznať kvalitný návod. A v tom Vám pomôže práve tréningový plán na mieru od najkvalitnejšieho trénera na slovenskom trhu – MyBodyManager

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s