Ako na tréningový plán a s čím začať

Ako na tréningový plán a s čím začať
Vložené: Tréning v 8 November 2007 Autor: admin
Share on linkedinShare on facebookShare on twitterShare on emailMore Sharing Services

Tréningový plán je dôležitý! Nemusíte ho mať napísaný, stačí si ho stanoviť napríklad aj hodinu pred vstupom do posilňovne. Ak si stanovíte nejaký cieľ, napríklad počet sérií a opakovaní, bude sa vám oveľa lepšie cvičiť a urobíte aj viac opakovaní ako pri stávke na výdrž. Otázkou zostáva, či máte cvičiť aj keď ste na hranici síl. Tu ide už len o to, či sa vám ďalší deň chce vstávať z postele. Ak nemôžete a nechcete pokračovať, pretože nejdete technicky správne, nebojte sa zapojiť trochu cheatingu. Nie je na ňom nič zlé, aj keď si môžete myslieť, že cvik v tej chvíli, keď nie je technicky správne vykonaný, nemá naďalej zmysel cvičiť.

Z toho vyplýva: Než prídete do posilňovne, stanoviť si tréningový plán podľa ktorého sa budete riadiť. Ale nie je dobré zostať u rovnakého programu celý rok. Raz za čas by sa cviky mali obmeniť, z toho dôvodu, že telo by si nemalo zvykať na jeden druh tréningu. Napríklad si na jeden týždeň urobíte plán po dni a druhý týždeň len prehodíte dni vykonávaných cvikov.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s